Engagera dig

Ditt engagemang gör skillnad!

Miljöpartiet är en kraft att räkna med. Vi har den politiska viljan
att
ta itu med klimatfrågan, jämställdheten och skapa en rättvis värld. Du kan hjälpa till.

Det finns många olika sätt att engagera sig i Miljöpartiet. I första hand tycker vi att du skall söka rätt på den lokalavdelning som finns närmast dig titta under fliken lokalt. Kanske de har en träff för nya medlemmar, en spännande studiecirkel, en kampanjaktivtet eller ett nätverk som diskuterar just dina intresseområden. Hittar du den inte din lokalavdelning under lokalt sök på mp.se/kontakt

Som medlem i Miljöpartiet kan du påverka politiken. Genom rådslag och medlemsomröstningar får du direkt inflytande och genom att engagera dig lokalt eller i intressegrupper och nätverk kan du vara med och sätta dagordningen.

BLI MEDLEM Gå med i Sveriges snabbast växande parti.

GE EN GÅVA –
Hjälp oss skapa en grönare värld.

SPRID BUDSKAPET –
Dela med dig av vår politik till dina vänner.
Miljöpartiet på facebook
            Starta en egen grön blogg
            Läs på om vår politik - så att du kan ta debatten där du befinner dig
            - i skolan, på jobbet eller bland vänner.

Sist men inte minst kan du gå in och söka bland alla de uppdrag som olika delar av organisationen lagt ut på vår volontärssajt - gröna gröna volontärer - för små och stora uppdrag som vi behöver ideell hjälp med. - Vad vill du göra för partiet? Registrera dig redan idag på volontar.medlem.mp.se