Anmälningstiden är slut. För frågor om restplatser kontakta evenemang@mp.se.

Anmälan till kommun- och landstingsdagarna 2016

Läs igenom anmälningsanvisningarna och övrig information noga!

Det grundläggande

Var och när?
Kommun- och landstingsdagarna hålls i Sundsvall på Södra Berget, Södra stadsberget 1.

Inregistreringen till öppnar klockan 8.00 lördag 12 november. Inledningen är klockan 09.30.

Dagarna avslutas klockan 12.00 söndag 13 november.

För de som inte får hotellrum på Södra Berget kommer det att gå bussar från en samlingsplats i centrala Sundsvall morgon och kväll 12 november och morgon och direkt efter avslutningen den 13 november. För de som bor på Södra Berget kommer det också att gå bussar på kvällen den 11 november. Mer information om tid och plats kommer.

Kostnad
Deltagaravgiften är 1850 kronor. I deltagaravgiften ingår alla måltider. Resa och boende ingår inte, utan bokas separat.

Resa
Du bokar själv din resa. Boka i tid för att få bra och billiga biljetter. Se mer information om resor här

Boende
Du bokar själv ditt boende. Se mer information om boendebokningar här

Frågor?
Om du har några frågor om anmälan, kontakta kansliet på evenemang@mp.se eller ring 08-588 329 21.

Anmälningsinstruktioner
Länk till anmälningsformuläret hittar du längst ned på sidan, men se till att läsa igenom anmälningsinstruktionerna först.

Namn- och adressuppgifter
Alla anmälda får en bekräftelse på sin anmälan via den e-postadress man uppger i anmälan. Om du inte har en e-postadress får du ingen bekräftelse men kan självklart ta kontakt med kansliet om din anmälan. Läs noga igenom bekräftelsen och meddela eventuella ändringar genast till evenemang@mp.se.

Om de adressuppgifter du anger i anmälan inte överensstämmer med dem i medlemsregistret, kommer dina adressuppgifter i medlemsregistret att ändras. Välj om fakturan ska skickas hem till dig själv, till din lokalavdelning eller till en annan adress.

Medföljande barn
Det är framför allt för barnens skull det är viktigt att redan nu anmäla deras eventuella närvaro. Ju tidigare vi kan börja förbereda deras aktiviteter under dagarna, desto roligare kan de bli för barnen. Eventuella matallergier eller behov av specialkost uppger du i Övrigtfältet längst ner i formuläret. Glöm inte att skriva ålder på barnen. Barnpassningen är gratis och öppen för barn mellan 1,5 och 12 år. För medföljande barn över 12 år tar vi ut en avgift på 850kr.

Närvaro
Uppge vilka dagar du planerar att delta så vi kan beställa mat åt dig.

Matönskemål
Vi kommer att servera vegansk och vegetarisk mat. Ange vad du vill äta. Eventuella matallergier eller behov av specialkost uppger du i övrigt-fältet längst ner i formuläret.

Övrigt
Här skriver du in eventuella allergier eller specialkost för dig och anmälda barn. Här kan du också uppge om fakturan ska märkas på något speciellt sätt.

Övrig information

Avbokning
Om du av någon anledning måste avboka måste du göra det senast 2 november för att undgå avgift. Avbokar du senare faktureras hel avgift. Avbokning görs på telefon 08-588 239 21 eller via e-post, evenemang@mp.se.

Allergier
Tänk på dem som är allergiska – kom parfym- och djurfri! Rök inte direkt utanför ingångarna till kommun- och landstingsdagarna och hotellet. Det finns många som får stora besvär av rök.